iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Inga mer löften här inte

Publicerad 2010-05-15 22:54:47 i Allmänt,

Jag säger nästan alltid att jag ska uppdatera mer och skriva lite mer på bloggen, men den hamnar alltid åt sidan för jag glömmer nästan alltid bort. Jag läser andra bloggar men på något konstigt sätt glömmer jag min egen, Hahaha.. Eller så börjar jag skriva sen så börjar jag göra massa annat och inläggen blir halvklara sen så orkar jag inte och skiter i inlägget.

Nå, det har väl hänt rätt så mycket dom senaste veckorna, bara att jag inte har skrivit det. Som alltid så stöter man på falska människor som man tror annat om men dom visar sig vara falska egentligen. Ja, Mia du vet vilka jag syftar på hahaha.. Och följ mitt råd nu för i helvete! annars ja, hmm.. you know ;) hahaha..
Sen så har det börjat hända något med en viss person men jag vill inte ge mig in på det, vill inte få förhoppningar igen och att allt ska bli skit sen. Är trött på massa skit.

Sen torsdags har jag fått vara barnledig typ, mamma hade ledigt från jobbet och hon sa att hon ville ta Isabel dom dagarna eftersom hon knappt får vara med henne pga jobbet. Så i torsdags drog vi ut till stället jag helst inte vill vara i men jag har inget annat val längre hahaha.. han bor ju där! Det blev en konstig kväll..
I fredags var jag hos Mia och William en stund innan jag drog dit till Jordbro igen, alltså jag verkligen hatar att ens behöva vara där men som sagt har inget annat val. Jag blir så paranoid när jag är där, om folk skulle veta hur jävla rädd jag blir när jag går omkring där hahahaha..

Det finns så jävla många sjuka människor där, som han i torsdags Mia och en kompis gick före mig när en .... cycklade i värsta farten och höll på att köra på dom, Mia öppnade käften och killen började gå fram till Mia som om han skulle smälla till henne och började bråka typ och sa att han ''ägde vägen'' jävla fittunge alltså. Dom har ingen respekt sådana som kommer från sådana länder. Usch!

Jäjä, haha.. ska nog tvätta håret nu sen kanske kolla på tv eller gå och lägga mig? Ska upp tidigt tydligen för att följa med Mia, William och Anders till Rudan?


Hahahahahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela