iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Något roligt i omväxling på mina senaste tråkiga inlägg.

Publicerad 2010-10-05 23:11:36 i Allmänt,

Hahahahaha.. Ibland kan jag och min bror vara riktigt störda fast det är roligt :)

Vår msn konversation:


Oliver säger:
sluta jiddra och och börja trolla!

Iris säger:
whääät??+ vart fick du luft ifrån?

Oliver säger:
vi bor i sverge, där luften är fri. jag ba tar luft om jag vill och sverges feta lag bok ger mig fett med rätt att ta luft var jag vill från
du fattar?

Iris säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHA...
i sveriges lagar har man rätt att polisanmäla, jag ska polisanmäla dig för att du tar luft
det är sveriges luft

Oliver säger:
det vara alla-mannars-rätts luft, du inte kan säga något till potatis polisen


Hahahahaha.. Lite roligt är det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela