iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Melissa, några dagar kvar !

Publicerad 2010-10-19 04:45:18 i Allmänt,

Jag vet inte hur jag ska fixa det här med mina sömnproblem, kan inte jag bli skit trött på kvällarna så att jag ska kunna sova direkt eller kunna sova helt enkelt? Hmm...

Nu på fredag så ska jag åka ner till Norrköping och besöka min vän Melissa :) lilla Meli.
Synd att hon bor i Norrköping sen förra året, hade varit bäst om hon fanns kvar i Stockholm. Saknar henne jätte mycket, hon blev min bästa vän några månader efter att jag började i Brandbergsskolan (what a shame at jag gick där liksom, no offense!) vi gjorde massa saker, gick igenom mycket tillsammans, hängde runt hela tiden, jag typ bodde hos henne ett tag haha sov typ alltid hos henne, vi gick i samma skola i två år tills hon började gymnasiet och jag jobbade lite och sedan blev gravid så gled vi ifrån varandra någorlunda tills Isabel föddes och något hände och vi hade vår första diskussion vi pratade inte med varandra på ett tag men på något sätt hittade vi tillbaka till varandra :) och ja, sedan dess har mycket hänt.
Hon är också mamma till en gullig liten Ezio :) hihi och vi har bra kontakt. Hon är en bra person med ett stort hjärta och jag är glad över våran vänskap :) en vän för livet!

Minnen för livet ;) :

- Våra dagar vi körde runt på Melissas cross

- Hemma festerna haha..

- Matte lektionen :D Hahahaha.. you know what i'm talking about

- Our moments när vår sjuka humor släpptes lös hahaha...

- våra promenader :)

vet inte om jag glömt något. Men nu ska jag ialla fall försöka sova.
Lite gammla bilder innan bara:








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela