iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Eh.. Ja? En bra rubrik ska det stå här?

Publicerad 2010-10-11 09:40:38 i Allmänt,

TRÖTT! det är vad jag är, men jag får nog skylla mig själv kollade på någon rolig franskfilm, oops! tydligen så var den två timmar lång och tiden bara gick fort sen kunde jag inte direkt sova hade mycket i tankarna. Isabel vaknade dessutom typ vid 4 på morgonen och rörde på sig som in i helvete så hon fick sova i min säng..
Ja, lilla Isabel är på dagis just nu. Det går bra för henne på dagis, bättre än jag hade förväntat mig man märker att hon trivs för varje gång jag lämnar henne så springer hon in till resten av barnen och sen när jag ska gå så säger hon bara ''hedå'' och vinkar :) men jag kramar alltid om henne och hon får massor av pussar av mig innan.

Igår var det tyvärr en dålig dag för mig, mer går jag inte in på. Jag förstår mig inte på känslor ibland, ska man inte må bra av att gråta ut? Istället så känner man sig.. tom.. efter att ha gråtit och deppat en hel dag. Kanske blev nog lite för mycket igår, det känns väl sådär idag med tanke på att jag känner mig så trött också med bara 3? timmars sömn. Kan inte ens sova 1 timma till nu :( måste till skolan. Usch! Ibland så önskar jag att jag tagit skolan lite mer på allvar då vid dom tiderna man var ''ungdom'' (ya know 13 -17) och sluppit allt detta nu. Jag vet inte men jag är snart 22 och känner mig redan ''gammal'' på något underligt sätt, jag menar.. 22 är inte mycket! 45 - 60 är det... men aja, kanske livet man gått igenom och haft? Det känns som om man måste ha bråttom till allting, skaffa utbildning, skaffa jobb, skaffa en lägenhet, ha ett stabilt och seriöst förhållande, ha ett stabilt och seriöst liv helt enkelt!
Varför så bråttom med allting? Kommer vi dö imorgon eller? Så att man måste skynda sig med allt i livet?

Nåja, nog om allt. Ibland önskar jag att jag hade körkort och bil nu så slapp jag stressa till allting, men snart så kanske? :) jag och bror ska börja plugga till teorin soon, han har boken nu. So here we go, tröga jag ska försöka plugga och komma ihåg det mesta. Jag suger på prov och på att plugga egentligen, men att lära mig saker that's no problem så körningen är jag inte rädd för. Jaja, nu måste jag skynda mig! Skolan... var det ju, suck...
Au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela