iremis

Someday i'll recover. It's not a promise but a beautiful day i hope.

Time, it changes

Publicerad 2011-08-16 02:14:44 i Allmänt,

Gud, jag tror att min tid som blogga-på-fritiden är slut. Hade helt glömt bort min lilla lilla blogg, kom på det idag och jag har inte skrivit sedan i början på året eller något? Allt har sitt slut?

Så, vad har hänt?
- Jo, jag ska börja ett nytt liv i ett annat land. Flyttar ifrån Sverige i november till min pojkvän. Och nej, inte min dotters pappa, den historian är slut för gott. Vi kommer överens för vår dotters skull, inget mer med den saken.

Jag har haft så mycket att tänka på, på den senaste tiden. Den 2 juni 2011, dog min pappa. Min kära pappa som jag fick en mycket bra relation med, min älskade pappa, min fina pappa. Det var inte förens den 4 juni 2011, som vi hittade honom i sitt rum i hans lägenhet. I flera dagar grät jag, jag kunde bara inte förstå att det verkligen hade hänt ändå om jag visste att pappa hade hjärtfel sedan flera år sedan.

Det är nog det viktigaste som har hänt hittills, det blir mina sista ord på ett mycket bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Iris

We are what we don't see ..

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela